zondag 15 augustus 2010

Vakantietijd..komkommertijd?!?

Het is wel echt vakantietijd! Nog veel mooi weer om lekker buiten te zitten, te wandelen, te winkelen, te luieren....maarrrr er moet ook gehandwerkt worden! Omdat een aardige buurvrouw mij met mooie handwerkboeken en patroontjes verlekkerde kon ik niet anders dan toch maar achter de naaimachine te kruipen. Die buurvrouw heeft een leuk weblog en webwinkeltje. kijk maar eens op http://www.hamawi.nl/            Dit dolfijntje is straks te koop op de boerengezelligheidsmarkt!
 Nog veel meer heb ik gemaakt,maar wat allemaal zal straks blijken als Jeanine en ik samen alles gaan versieren met een leuk labeltje van KIDSDOLLS!!
 
Maartje is bijna niet thuis door allerlei logeerpartijen! Toch heeft ze ook weer iets moois gemaakt met decopatch. Twee schattige paspopjes....Helaas mag ik ze niet verkopen en ik denk ook dat ze niet in mijn vensterbank mogen blijven...jammer mam....
Misschien gaan we dan ook maar zelf weer eens patchen.

Geen opmerkingen: