zondag 31 oktober 2010

Naaimachine, Apie en Loek

Mijn naaimachine is weer terug van een opknapbeurtje! Vandaag gelijk aan de slag met weer een nieuwe Apie! De stofjes heb ik al laten zien. Er is gekozen voor zwarte ruitjes omdat dit ook in het geboortekaartje verwerkt was. Het is zo leuk om steeds weer een nieuwe combinatie te zien. De kidsdolls Apie's zal ik een andere keer allemaal op een rijtje laten zien!

Hier ligt Apie nog tussen de witte vuling. Als benen en armen eraan zitten laat ik hem zien!
Onder het toeziend oog van Loek ben ik ook nog aan het haken geweest....






Wat het gaat worden kan ik nog niet zeggen...het vest waar ik aan begonnen ben is het niet helemaal.
Misschien een rokje, een sjawl, een kussen, een tas....
blijf kijken en je zal vanzelf een keer zien wat het geworden is!

Geen opmerkingen: