maandag 13 december 2010

Kerstboom en gehaakte kerststerren

De Kerstboom staat en is prachtig versierd door Maartje! Het is altijd weer onvoorstelbaar hoeveel kerstspul er van zolder komt, dus hebben we gelijk weggedaan wat 'echt niet meer kon'
Nu is het wel zo dat er eigenlijk ook weer wat nieuws bij moet komen... we missen de slingers...
Deslofjes zijn ook af. Geinige zooltjes vind ikzelf..
Vanmiddag ook nog natte voeten gehaald.. De aansluiting van de keukenkraan knapte en toen ik op het vreemde geluid uit het keukenkastje afging, spoot er een warme douche over mij heen.. Een klein watersnoodrampje...In notime wasde hele keukenvloer blank en kon als een ziedende gelukkig de hoofdkraan vinden.
Meneer de loodgieter  kwam snel om het te fixen. Jeanine en ik zijn deze keer maar niet gaan zwemmen....maar gaan  handwerken.
  Kerststerren haken;) je ziet ze overal opduiken, dus ik kon niet achterblijven!
Nu de hartjes en boompjes nog!!

1 opmerking:

Maartje zei

Wow, dat zijn mooie sterren zeg! Ik vind ze erg mooi geworden!

Groetjes Maartje