zondag 20 februari 2011

Nieuwe **LOEK**LOOK**


Maartje heeft een** nieuwe Loek** gemaakt op school! Schattig...
Het is nu vakantie, dus vandaag kan iedereen doen wat'ie zelf wil!
Maartje bakt nu een appeltaart...(handig zo'n dochter die bakken leuk vindt!)

 (dit is Wouter zijn snackje)


 Andre heeft zich afgelopen vrijdag druk gemaakt met het schilderen van de muren! Geeft een superfris gevoel in de woonkamer..Daar is dus de volgende **nieuwe LOOK**
Ook maken we een werkplek in de kamer...heerlijk...
Kan ik zonder schroom alle draden , wol, stof, lijm, naaimachine en andere 'troep' laten liggen.
Hoe dat eruit gaat zien show ik een andere keer..We hebben nog een kast te koop staan op marktplaats...
Wie oh wie koopt hem! Dat schept weer ruimte...
( nu zit ik al wel stiekum met mijn laptop aan het nieuwe werkblad...)
En dan  Ruben..... tosties,tosties,tosties...Ik ga deze vakantie bijhouden hoeveel er gegeten worden!
Loek houdt altijd alle 'eet actviteiten' in de gaten...Je weet maar nooit...

En als dit alles weer weggewerkt is ga ik  bedenken wat ik eens ga maken.

Iets haken of naaien.....

1 opmerking:

Maartje zei

Oh een werkplek in de huiskamer, dat zou ik ook wel willen.... Helaas huis te klein....
Mooie kussens heb je gemaakt, echt super!
Fijne vakantie! Bij ons duurt het nog 2 weken voor het zover is....

Groetjes Maartje