zaterdag 5 maart 2011

Slof slof slof

Het is weekend dus we doen het rustig aan** op onze sloffen...
Een beetje uitslapen...ging niet echt door... zoon 1 was gister'avond' lekker laat thuis en zoon 2 ging vanochtend lekker vroeg weg...
Tjaa je hoort toch alles komen en gaan..
Ook al slaat die deur keihard dicht midden in de nacht...ben ik toch blij dat ik het die deur hoor :)
s'Morgens weer op tijd wakker...kan ik me nog even 'bemoeien' met zoon 2..vergeet je brood niet...drinken... neem je tas mee..
Veel succes met volleybal...
Vanmiddag even de stad in met dochter 3
Telefoon kaduuk...overgoten met een flesje limonade..er moet nieuwe komen...'JIJ wil toch ook dat ik bel mam???'
Kunnen we gelijk even winkelen...wil jij ook nog ergens naar kijken??

Het grote voordeel van vroeg opstaan... veel tijd en een lange dag!
Niks geen geslof..
Eerst lekker aan de haak!!
Deze sloffen//sokken zijn het resultaat van de afgelopen tijd.
Lekker handzame haakwerkjes en leuk om te maken
en leuk om te zien!!
Daar ga ik er maar weer wat van maken!*

2 opmerkingen:

By the Bluegrass zei

Awww, the little pink ones are just darling!
xo,
Sena

Anoniem zei

Schattige slofjes!!