maandag 18 april 2011

Alweer maandag***


Soms vliegt de tijd. Het is steeds zulk heerlijk weer...
Dat betekend dat je ook weer van alles buiten gaat doen(en zitten)
Gelukkig heb ik wel het een en ander gemaakt. Afgelopen vrijdag is mijn 'schone zus' (Carolien)langs geweest met neefje
Joost om nog een lampje te maken!
Nu lijkt het babykamertje  klaar voor het zusje van Joost.
Moet nog geboren worden hoor*
Het is echt schattig geworden, nietwaar??


Joost loopt inmiddels als een kievit! Dat vond Loek eigenlijk best spannend...zo'n klein wezentje wat steeds maar achter je aan komt! Als Joost rustig blijft zitten wil Loek wel even de hond  uhhh de kat uit de boom kijken..

Nog even een leuk beertje gemaakt van de stofjes van het lampje..
En weer een paar schoentjes gehaakt...
Nu is het alweer maandag, dus tijd om een mega was weg te werken..
Over gebleven na een weekendje Schiermonnikoog van Maartje en fiets/volleybal/muziekactiviteiten van de mannen hier in huis,
Niemand weet hoe de wasmaschine werkt...tis niet moeilijk hoor...
Ach ieder z'n ding zullen we maar zeggen. Daarna ga ik even 'lezen' in de nieuwe haakboeken. Daar laat ik later wel wat van zien hoor! Nu is het echt tijd voor actie op huishoudelijk gebied!!:)))
(Jeanine en ik hebben vanmorgen namelijk ook al gewandeld met de honden en zagen dit).
Zoveel schoonheid inspitreert ook tot veel schone was!
Tot gauw!

2 opmerkingen:

H.T. zei

HELLO,GERIENE:-)
How I love to watch all the pictures You present in YOur Lovely Blog...I'm so happy to see Joost and Loek together,the adorable children's room in such a happy mood of colours,the teddy-bear,which is so sweet and those small slippers,You have crocheted.I am really enchanted with all of these.
Happy Easter to You and Your Family-Greetings and Hugs-Halinka-

Maartje zei

Hoi,
Wat ziet dat babykamertje er leuk uit! Super, zou er bijna weer een kind voor willen, hahaha...

Ik kan me nog herinneren dat Harrie niet wist wat hem overkwam toen ons Minke ging lopen. Moest hij er nou naartoe of juist weglopen.... Is helemaal goed gekomen met de schat gelukkig.

Leuke slofjes heb je gehaakt, kei schattig.

Mijn man weet ook niet hoe de wasmachine werkt hoor. Hij belde me gewoon op toen ik in het ziekehuis lag met de vraag wat er bij elkaar kon en wat er waarin welk bakje moest en welke knoppen... Soms niet handig, maar wel grappig...

Groetjes Maartje