donderdag 25 augustus 2011

Koppie koppie..

Een mutsje is lastig te fotograferen als er geen baby/kinderkoppie beschikbaar is!
De ballonnen zijn een uitkomst!
Het past altijd als je niet te hard doorblaast!
De gehaakte mutsjes zijn leuk en lief geworden en haken zo lekker weg!

Loek vindt het maar ZO ZO*



en denkt: Haal NU maar weg!

Afgelopen zaterdag ben ik met Maartje in Deventer gaan winkelen.
Deze tas was 1 van de aankopen! Heel handig ding..kan je heel klein opvouwen en meenemen.
Alleen dat wat wezaterdag nog meer gekocht hebben zit er nog  in en de tas hangt aan de keukenstoel...
Tijd om uit te pakken natuurlijk.

Want tjaaa, gister in Zwolle ook nog wat leuke stofjes gekocht.
Gauw weer plannen maken. De stapeltjes stof liggen zo uitdagend op tafel..

3 opmerkingen:

Angela zei

Wat een super leuk mutsje, heb je daar een patroon van? En dat van die ballonnen, wat een idee, ga ik ook eens gebruiken (heb ook net een mutjes gehaakt)

groetjes Angela

Anoniem zei

Haha, leuk die ballonnen!
En de mutjes helemaal!!

Xxx

Angela zei

Hoi,

dank je voor je reactie op mijn blog. Heb het mutsje van haar ook even bekeken, is niet moeilijk, leuk idee voor de volgende keer.
En inmiddels ook ballonnen gekocht en mijn mutsje staat inmiddels klaar om op de foto te gaan. Ik wil alleen de sjaal ook nog af hebben die erbij hoort, dan zet ik alles in één keer op de foto. Dus als je het wilt zien, houd mijn blog in de gaten.

Groetjes Angela