donderdag 1 september 2011

Boerderijgezelligheidsmarkt!

Aanstaande zaterdag 3 september is er een boerderijgezelligheidsmarkt bij de Huppe
Als je heeel goed kijkt kun je misschien het krantenberichtje lezen.( misschien even op klikken:)
Kaasmaken, een sapmobiel, fietstaxi... en en allerlei leuke activiteiten voor kinderen.
En natuurlijk gaan Maartje en ik samen een kraam vullen met Kidsdollsspul!
Kom gezellig langs om rond te snuffelen!
Tot Zaterdag!
http://youtu.be/Jy0QE9Yaa7k  (indruk van vorig jaar!)

Wij hebben het 'sowieso' gezellig!

4 opmerkingen:

De Merle zei

Ik moest eerst eens even kijken waar De Huppe nu precies is....:)
Het lijkt me erg gezellig. Het lijkt mooi weer te worden dit weekend, dus...veel plezier en succes!
Groetjes,
Karin

Anoniem zei

Wordt gezellig!!

Liefs,,Xx

Hannie Mars zei

Dag Buufjes!!!

Leuk dat we "samen" staan, ieders met een eigen kraam! Succes! Enne we spreken elkaar morgen! Al klaar met de voorbereidingen?
Groetjes Hannie

Judith zei

Ik kom echt even kijken hoe mijn buurdames staan te zwoegen met dat mooie weer (uhmmm, maar voor jullie levert het hopelijk veel op, mij kan het alleen maar geld kosten...zucht...).
Veel plezier!