donderdag 22 september 2011

Loek, appeltaart en gehaakte vierkantjes*

Vierkantjes haken!
Dat is lang geleden hoor dat ik dat gedaan heb. Op de lagere school nog wel! Rood, wit en groen...Het is een kussen geworden en de juf was tevreden. Het is toch geweldig dat ik op de lagere school nog handwerken heb gehad! Ik vond het toen natuurlijk superleuk. Alleen hadden sommige meisjes flink de pest in omdat de jongens mochten timmeren enzo...
Tjaa het is natuurlijk alweer effe geleden, maar toch..nu denk ik toch wel dat het in de 70er jaren wel een tikkie moderner aan toe had kunnen gaan op die school...Alleen wie had dan die vierkantjes gehaakt?? Ik ken nog steeds geen mannen die dat voor de lol doen..

In dit leuke boek staan die vierkantjes!
Al het goed is maak ik een tas,maar het kan ook nog best een kussen worden:)

***********************************************************

Vanmiddag was het zulk heerlijk herfstweer, dat ik nog gauw wat appels heb geplukt in de tuin..
Zit wel een taartje aan te komen denk ik...Maartje even lief aankijken!*

Loek heeft ook lekker geluierd in de zon...
Het mag wel weer even,want ze is alweer 2 kilo afgevallen!!
Goed zo Loek...wij eten eerst nog die appeltaart en dan....


2 opmerkingen:

Maartje zei

Ben benieuwd wat het wordt, tas of kussen....
Ik zat trouwens op een heel erg moderne school vroeger blijkt wel, want bij ons deed iedereen hetzelfde, timmeren, breien, schilderen etc. Maar kijkend naar mijn broers hebben ze geen handwerk hobby er aan over gehouden die mannen, haha.

Groetjes Maartje

Anoniem zei

Nou dat komt nog wel voor elkaar hoor ;)

Ons knappe loekje!!

Xxx