vrijdag 9 september 2011

We gaan het weekend in!

We gaan het weekend weer in! Ieder is weer in zijn 'normale' ritme, dus het weekend is weer welkom!
Er zijn nog wel wat klusjes, maar ik ga toch maar even achter de laptop zoals je ziet!
En jaaa!! het is een nieuwe. Oude is doorgeschoven naar dochterlief, die ook al druk is in blogland!
Ik probeer de pagina's wat te bewerken zodat men iets beter kan bekijken wat er bij Kidsdolls te vinden is.
(zie hierboven Kidsdollskleding/gehaakt/vrolijkspul)
Tussendoor nog twee lichtjes omgehaakt.
Nog even afhechten natuurlijk.
Gister nog een uurtje of zo bezig geweest met zoeken naar 1 van de glaasjes..
Andre had het keurig in de vaatwasmachine gezet..Tjaaaa dat was niet de plaats waar ik gelijk ging kijken natuurlijk.

Het glaasje is er weer!

Loek ligt weer trouw aan mijn voeten...
maarrrr zometeen moet ze weer in de benen!
Ze werd iets te zwaar onze snoeperd..Dus ik fietsen en Loek  rennen!!
Dat vindt ze gelukkig wel heel leuk!
En ze is alweer afgevallen!!
*******
Fijn weekend voor ieder die dit leest!
En alweer 52 volgers!

1 opmerking:

Gonny zei

Leuk, geniet van het weekend.

Groet, Gonny