zaterdag 3 maart 2012

Naaimachine naait en een nietmachine niet*

Dit kleine quiltdekentje heb ik op de naaimachine gemaakt!
Als je af en toe op you tube kijkt krijg je ook vermakelijke inspiratie..
Ik wilde het toch al eens proberen, maar na het zien van dit filmpje hier
kreeg ik de kriebels...
'So wie so' geinig die amerikaanse filmpjes!


En om het geheel te begeleiden met een vrolijk lied..
luister hier dan maar eens even naar terwijl je achter de naaimachine kruipt.
Ik zag dit plaatje deze week in Hilversum bij Beeld en Geluid waar we met de elkaar geweest zijn.
Je kan daar op de zolder van Andre van Duin  herinneringen op halen met heel veel beeld en geluidsmateriaal over en met Andre van Duin*
lachen, gieren, brullen....
Het plaatje trok gelijk mijn aandacht natuurlijk!***

1 opmerking:

Loves to Create by Jacqueline blog zei

Mooi dekentje heb je gemaakt en het filmpje is inderdaad erg aanstekelijk :-)
Heerlijk om even achter de naaimachine te zitten en vooral als er zo iets moois onder vandaan komt.
Gr Jacqueline