zondag 22 april 2012

Inspiratie uit de oude doos*

Om weer wat inspiratie op te doen ga ik even 10 jaar terug en laat hier Maartje zien in een Knippie creatie.. Het is prachtig weer in april en dat kan je nu niet zeggen!


Bloemetjes haken is altijd leuk en moet ik ook maar weer eens gaan doen!
Gister heb ik op de markt nog aardig verkocht...maar men vroeg wel of er nog haarspeldjes waren..
Er lag genoeg ander spul, volop zelfs, maar geen haarspeldjes dus...
s' avonds heeft het nog even geduurd voor ik weer op temperatuur was.....tjeee wat een kou zeg.
Laat het maat gauw weer zomer worden. Hier zie je Ruben en Wouter op het strand en jawel in de meivakantie van alweer even geleden!
Inmiddels zijn de mannen al heel wat groter geworden en hoef ik voor hun niet meer te knutselen!!

Dit jurkje kreeg gister veel belangstelling, maar is niet verkocht...Tja soms moet het groter, soms kleiner..


Er zijn nu alweer 125 volgers! Geweldig leuk.
Ook zie ik dat er veel bezoekers zijn die een kijkje komen nemen bij Kidsdolls*
Daarom zal ik binnenkort weer een haakpatroon plaatsen!
Ik hoor graag waarvan natuurlijk,maar heb al wat liggen*

Fijne zondag!!

1 opmerking:

Anoniem zei

Hihi wat leuk!! Xxx